Τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο ο Κήπος του Μεγάρου μεταμορφώνεται σε μια από τις πιο ζωντανές μουσικές σκηνές της πόλης. Οι συναυλίες στον Κήπο είναι πλέον αγαπημένη συνήθεια των Αθηναίων. Σας περιμένουμε και φέτος σε ένα ατέλειωτο καλοκαιρινό πάρτι, με ήχους ποπ, ροκ, τζαζ και, πάντα, κλασικούς!
Η παράσταση αποτελείται από τα τρία μονόπρακτα του Τέννεση Ουίλλιαμς: «Το σκοτεινό δωμάτιο», «Γιατί καπνίζεις τόσο πολύ Λίλλυ», «Χαιρετίσματα από την Μπέρθα», ενωμένα σε ...