Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοίνωσε το νέο Διοικητικό Συμβούλιου του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών:

  • Αιλιανός Κωνσταντίνος, Πρέσβης ε.τ.
  • Γεωργιάδου – Κούντουρα Ευθυμία, Ιστορικός Τέχνης
  • Δημαράς Παναγιώτης, Δικηγόρος ε.τ.
  • Δημητρακοπούλου Σοφία, Πολιτικός Επιστήμων
  • Θεοδωρόπουλος Βαγγέλης, Σκηνοθέτης
  • Θεοχαράκης Νίκος, Αν. Καθηγητής Τμήμα Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ
  • Λογιάδης Μιλτιάδης, Μαέστρος, Καθηγητής Διεύθυνσης Ορχήστρας Ιονίου Πανεπιστημίου
  • Μαρίνος Ιωάννης, Δημοσιογράφος
  • Παπαδαμάκη Αποστολία, Χορογράφος – Σκηνοθέτις
  • Παπακωνσταντίνου Σπύρος, Οικονομολόγος
  • Χριστοδουλοπούλου Παρασκευή, Ειδικός Πολιτιστικής Διαχείρισης

 

Η θητεία του νέου Δ.Σ του ΟΜΜΑ είναι τριετής.

“Meet Me In The City” νέο Single Bruce Springsteen

Το «Αφεντικό» της ροκ σκηνής γιορτάζει τα 35 χρόνια από την κυκλοφορία του άλμπουμ “The River”, με μία επετειακή συλλεκτική έκδοση που περιλαμβάνει 4 CD ...