Χρήστος Τερζίδης: «Τα χρόνια φέρνουν την εμπειρία»

Ο Χρήστος Τερζίδης είναι το παράδειγμα του Έλληνα που μπορείς να τον βρεις παντού. Πίσω από μια βιτρίνα βιβλιοπωλείου με τα βιβλία του, πίσω από μεγάλες μπάντες της ελληνικής μουσικής ως μάνατζερ, μπορείς να τον βρεις στους Ολυμπιακούς αγώνες ως έναν από τους διοργανωτές αλλά και πίσω από την εκδήλωση που έγινε για τον Αντετοκούμπο και την οικογένειά του στην Νέα Υόρκη. Βρήκαμε την ευκαιρία και τον ρωτήσαμε αυτά που θα θέλαμε όλοι να μάθουμε.

Manager καλλιτεχνών, διοργανωτής μεγάλων event, συγγραφέας και ιδρυτής εταιρίας Digital Marketing. Υπάρχει μια κοινή ομπρέλα κάτω από την οποία ενώνονται όλες αυτές οι ιδιότητές σας; 

Η αγάπη μου για την μουσική. Όποιος έχει διαβάσει κάποιο από τα βιβλία μου, είμαι σίγουρος ότι το αντιλαμβάνεται. Νομίζω ότι είναι αυτή – και το γεγονός ότι στερούμαι κάθε μουσικού ταλέντου – η οποία με οδήγησε σε όλες αυτές τις ενασχολήσεις και δραστηριότητες. Περισσότερο από ένστικτο και χωρίς συγκεκριμένο πλάνο. Μετά η ζωή έφερε τα υπόλοιπα. 

Ποια είναι η μεγαλύτερη αναγνώριση που έχετε λάβει από την δουλειά σας έως τώρα; 

Δεν θα σταθώ σε βραβεύσεις όπως οι πέντε χρυσοί δίσκοι που έχω λάβει με συγκροτήματα τα οποία συνεργαζόμουν. Περισσότερο το γεγονός ότι μετά από τριάντα χρόνια, είμαι ακόμα εδώ και νοιώθω ότι δεν έχω συμβιβαστεί μέσα από συμβατικές δουλειές. 

Ποιο από όλα τα project σας σας έχει δώσει τη μεγαλύτερη χαρά;

Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο. Κάθε ένα από αυτά ικανοποιεί διαφορετικά συναισθήματα και ανάγκες. Το μάνατζμεντ καλλιτεχνών την ανάγκη μου να είμαι κοντά στην Μουσική. Οι τηλεοπτικές παραγωγές που συμμετέχω ενίοτε, βιοποριστικές ανάγκες αλλά και την ευκαιρία να ταξιδέψω ανά τον κόσμο και να βρεθώ στην καρδιά παγκόσμιων γεγονότων. Και τέλος η συγγραφή την ανάγκη καλλιτεχνικής έκφρασης. 

Πώς διαχειρίζεστε μέσα στα χρόνια τα εμπόδια που προκύπτουν; 

Τα χρόνια φέρνουν την εμπειρία. Η αγάπη για αυτό που κάνεις την αντίληψη. Και προσωπικά, δεν πιστεύω ότι υπάρχει οποιαδήποτε κατάσταση, οποιοδήποτε πρόβλημα που φαντάζει ανυπέρβλητο.

 Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο άνθρωπο που θέλει ν’ ασχοληθεί με το καλλιτεχνικό management και τι έναν μουσικό που ονειρεύεται να κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο; 

Στον υποψήφιο μάνατζερ θα ήθελα να ρωτήσει τον εαυτό του το “γιατί”. Γιατί θέλει να γίνει αυτός ο άνθρωπος που, ειδικά στην Ελλάδα, δεν θα συμπαθεί κανένας και όλοι θα τον θεωρούν ενοχλητικό και περιττό? Και πάντα να έχει στο μυαλό του ότι ο πρώτος που θα “πεταχτεί” έξω από το τρένο, θα είναι αυτός. Η ματαιοδοξία των καλλιτεχνών είναι ασύμβατη με τους όρους πίστη και αφοσίωση. Όσο για τους υποψήφιους νέους καλλιτέχνες, να κάνουν αυτό που αγαπάνε χωρίς να περιμένουν καμμία ανταμοιβή. Αν είναι να έρθει, αυτό θα φανεί με το πέρασμα του χρόνου. 

Πώς φαντάζεστε τον εαυτό σας επαγγελματικά τα επόμενα πέντε χρόνια;

Ζωντανό. Όχι επαγγελματικά αλλά ουσιαστικά. Όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν με τον τρόπο τους χωρίς αυτό να ακούγεται μοιρολατρικό. Είναι η ουσία της ροής των πραγμάτων. Απλώς πρέπει να είσαι ζωντανός για να είσαι εκεί και να τα δεις να συμβαίνουν.

Χρήστος Τερζίδης

Ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα, βρίσκεται πίσω από επιτυχημένους επαγγελματίες και μεγάλα events. Πάντα ένα βήμα μπροστά από τις ανάγκες τους, ξέρει από πριν τις τάσεις της αγοράς προτού καν κάνουν την εμφάνισή τους. Η καινούρια εταιρεία του Idefy, μεταξύ άλλων, εκμεταλλεύεται στο έπακρον τη δύναμη του Instagram.

  • Υπήρξε το 1991 ο νεότερος εκδότης του Σ.Ε.Β.Ε με το έντυπο In Rock.
  • Το In Rock ήταν το πρώτο έντυπο, το οποίο διανεμήθηκε δωρεάν σε πανελλαδικό επίπεδο, ανοίγοντας δρόμο για την γενιά των free press. Ακολούθησε την παράδοση των ιστορικών εντύπων Εξώστη και Fix Care, τα οποία ωστόσο διανέμονταν τοπικά, συγκεκριμένα μόνο στην Θεσσαλονίκη.
  • Στη διάρκεια της 30χρονης καριέρας του έχει επιμεληθεί/οργανώνει/συμμετάσχει προσωπικά αλλά και ως γραφείο περισσότερα από 7.000 event.
  • Έχει λάβει πέντε χρυσούς δίσκους με τους καλλιτέχνες GoinThrough, Professional Sinnerz, Stan των οποίων επί χρόνια ήταν ο creative artistic manager.
  • Έχει εκδώσει 5 βιβλία, μεταξύ των οποίων τα «Άδεια Δωμάτια» (Εκδόσεις Παπαδόπουλος, 2014), “Bright Nights” (Intro books, 2001), «Και το τέλος πάντα κοντά» (Κέδρος, 2009).
  • Έχει συμμετάσχει στην τηλεοπτική παραγωγή διεθνών αθλητικών εκδηλώσεων και όχι μόνο. Ενδεικτικά: Σε 5 Ολυμπιακούς Αγώνες (Αθήνα, Πεκίνο, Ρίο Ντε Τζανέιρο, Χειμερινοί του Τορίνο και της Πιονγκ Τσανκγ στη Ν. Κορέα), στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της Ρωσίας (συνεργασία με το Fox Sports), στο event για την οικογένεια Αντετοκούμπο στην Νέα Υόρκη και στο 2ο Παγκόσμιο Συνέδριο Νεολαίος στο Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου.
  • Εδώ και ένα χρόνο είναι ιδρυτής της Idefy, εταιρεία Digital Marketing η επέκταση της οποίας σε 15 χώρες είναι σε εξέλιξη.

 

About author